Het is nu za dec 16, 2017 3:40 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do feb 21, 2013 7:19 am 
Moderator
Moderator

Zoals sommige reeds al bemerkt hebben heeft Arjan van af heden de status moderator

De reden van de wijziging in moderator is:

RANKING THE CARS Contest , arjan gaat enkel voor dit topic modereren

hierdoor kan arjan zelf dit topic bewerken en bijhouden

Mvg Marcel

Afbeelding

http://www.mbergdesign.nl/

Profiel  

BerichtGeplaatst: do feb 21, 2013 9:26 am 
Forum Freak!

Bestuur,

Het is raar dat Arjan daarvoor Moderator voor is geworden (niets persoonlijks tegen Arjan), en als Arjan zelf dat topic had aangemaakt had hij er zelf heel veel in kunnen veranderen, behalve berichten van andere personen, maar met een goede onderlinge communicatie moet dat geen probleem zijn, en wat helemaal raar is, is dat zelfs overige moderators er niets vanaf weten!

Sowieso vind ik dat er veels te veel mensen moderator rechten hebben, iedereen die een flinke scheet voor de club laat krijgt al een paarse kleur, terwijl dat nergens voor nodig is, met een goede communicatie heb je genoeg aan een paar moderators.

hieronder een lijstje met gebruikers die als moderator werkzaam moeten zijn bij de Formule323club volgens mij.

- Marcel (voorzitter logisch dus)
- Remco (is qua aanwezigheid een stabiel persoon, en kent het verleden van de club)
- Arnoud (zelfde als Remco)
- Alexander (voorzitter evenemententeam)

We zijn geen druk bezocht forum, en mensen weten wel wat er wel en niet op het forum gezet kan worden, en met een kleine(re) groep is het veel makkelijker om te zorgen dat alle neuzen dezelfde kant op staan.

Volgens mij heeft Freek een paar jaar geleden aangegeven ermee te willen stoppen als moderator, hij heeft nog steeds die rechten.
Tom is uit het evenemententeam gestapt, heeft nog steeds moderatorrechten.
en dan heb ik het nog niet over andere mensen die ook moderatorrechten hebben, ben de tel redelijk kwijtgeraakt.

Je moet als bestuur kunnen verantwoorden waarom bepaalde personen moderator zijn, en volgens mij kunnen jullie dat op dit moment niet. en dan bedoel ik geen antwoord als "die en die is moderator omdat hij in het evenemententeam zit"

van de 34 leden die op de clubpagina staan zijn er 9 moderator! dat klopt voor geen meter! en hoe kleiner de groep, hoe beter en makkelijker de onderlinge communicatie is.

Dit bericht is niet persoonlijk naar mensen toe, dit bericht is voor het bestuur van de Formule323Club.nl!
Ik verwacht dat dit bericht niet aangepast of verwijderd word!

Laatst bijgewerkt door Patrick op do feb 21, 2013 8:02 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do feb 21, 2013 11:14 am 
Club lid
Club lid

Patrick,

Nette post, en je moet altijd je mening kunnen ventileren zonder gecensureerd te worden, dus ik verwacht ook geen bijzonderheden hiermee.
Als ik het zo lees, en zo had ik me er niet eens in verdiept qua aantallen, dan heb je absoluut gelijk.

Ik denk dat er goed gekeken moet worden hoe we hiermee verder gaan, een kleinere selectie qua moderators heeft ook mijn voorkeur als ik dit lees.
Ik ben toentertijd tot moderator benoemd omdat ik veel spam afving, ondertussen is dit tot een minimum gedaald, en heb ik zelfs hele beperkte moderator rechten sinds de crash.

Als ik dus weer gewoon gebruiker zou worden op het forum zou ik daar niet eens moeite mee hebben en qua rechten zou er toch al niet veel veranderen. :lol:

Misschien dat bestuursleden een ander kleurtje kunnen krijgen zodat als één van hen een corrigerende post schrijft dat duidelijk is dat dat namens het bestuur gedaan wordt, maar aan de andere kant vind ik dezelfde kleur net zo goed want zoals Roel al eerder zei in afdwaal ; wij zijn niets meer dan jullie qua mens.

Geen Mazda meer in mijn leven :cry:

Profiel  

BerichtGeplaatst: do feb 21, 2013 7:55 pm 
Forum Freak!

Patrick schreef:
Bestuur,

Het is raar dat Arjan daarvoor Moderator voor is geworden (niets persoonlijks tegen Arjan), en als Arjan zelf dat topic had aangemaakt had hij er zelf heel veel in kunnen veranderen, behalve berichten van andere personen, maar met een goede onderlinge communicatie moet dat geen probleem zijn, en wat helemaal raar is, is dat zelfs overige moderators er niets vanaf weten!

Sowieso vind ik dat er veels te veel mensen moderator rechten hebben, iedereen die een flinke scheet voor de club laat krijgt al een paarse kleur, terwijl dat nergens voor nodig is, met een goede communicatie heb je genoeg aan een paar moderators.

hieronder een lijstje met gebruikers die als moderator werkzaam moeten zijn bij de Formule323club volgens mij.

- Marcel (voorzitter logisch dus)
- Remco (is qua aanwezigheid een stabiel persoon, en kent het verleden van de club)
- Arnoud (zelfde als Remco)
- Alexander (voorzitter evenemententeam)

We zijn geen druk bezocht forum, en mensen weten wel wat er wel en niet op het forum gezet kan worden, en met een kleine(re) groep is het veel makkelijker om te zorgen dat alle neuzen dezelfde kant op staan.

Volgens mij heeft Freek een paar jaar geleden aangegeven ermee te willen stoppen als moderator, hij heeft nog steeds die rechten.
Tom is uit het evenemententeam gestapt, heeft nog steeds moderatorrechten.
en dan heb ik het nog niet over andere mensen die ook moderatorrechten hebben, ben de tel redelijk kwijtgeraakt.

Je moet als bestuur kunnen verantwoorden waarom bepaalde personen moderator zijn, en volgens mij kunnen jullie dat op dit moment niet. en dan bedoel ik geen antwoord als "die en die is moderator omdat hij in het evenemententeam zit"

van de 34 leden die op de clubpagina staan zijn er 9 moderator! dat klopt voor geen meter! en hoe kleiner de groep, hoe beter en makkelijker de onderlinge communicatie is.

Dit bericht is niet persoonlijk naar mensen toe, dit bericht is voor het bestuurd van de Formule323Club.nl!
Ik verwacht dat dit bericht niet aangepast of verwijderd word!

Ik moet je hier in gelijk geven Patrick er moet echt naar gekeken worden. Dit is zo ie zo niet de eerste keer dat dit te spraken komt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do feb 21, 2013 8:36 pm 
Moderator
Moderator

Bedankt voor de kritische reacties,

Punt moderators : word als voorstel aan gewerkt, en meegenomen naar de vergadering

Alvast bedankt , Marcel

Afbeelding

http://www.mbergdesign.nl/

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]