Het is nu di nov 13, 2018 6:15 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 09, 2007 1:36 am 
Scorpion schreef:
Lars, ik ben wel zeer benieuwd naar de elektrische ramen als je deze hebt ingebouwd, zoek zelf ook nog een setje en deze is nog relatitief goedkoop.

Deze zijn absoluut goedkoop! ik heb bij andere bedrijven gezocht naar universele electrische ramen, maar dan zijn de goedkoopste rond de 150 a 160 euri... dat vind ik te veel van het goede. Ik heb vandaag alsnog gebeld met cargoods. Ze sturen me het alarm alvast toe, en de electrische ramen krijg ik later, omdat het te lang gaat duren. Kost me wel weer 7,95 extra verzendkosten, maar dat is het me wel waard. Beter dan dalijk een raam kapot en de hele ICE eruit...

wanneer ik de electrische ramen heb, en ingebouwd heb, zal ik hier plaatsen hoe ze bevallen, dus houd het in de gaten. Ik zal meteen proberen wat foto's te maken bij het inbouwen, dan kun je misschien zien of het te doen is. Ik denk eigenlijk van wel...

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]