Het is nu zo okt 21, 2018 2:58 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 184 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di jul 12, 2011 11:20 pm 
Offline
Club lid
Club lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 11, 2011 8:32 pm
Berichten: 362
Woonplaats: OUDE-TONGE
Forum Link: http://www.formule323club.nl/forum/view ... =54&t=5617
http://www.formule323club.nl/forum/view ... =54&t=4258
Hoi,

Mijn naam is Marco Minheere.

Ik heb een aantal van jullie mogen ontmoeten tijdens Automaxx SE 2011 en werd uitgenodigd om eens een kijkje te nemen op jullie forum en ben zo vrij geweest mijzelf aan te melden en een onderwerp te posten, inmiddels ben ik lid geworden van de club en heb voor het eerst met de club op JAF2012 mogen staan.

De auto is van 2007 en heb deze laten importeren uit Duitsland door een plaatselijke autohandelaar en heb hem op 02-02-2010 op naam kunnen zetten.

Afbeelding

Tech box;

Motor;
2.0 turbodiesel met intercooler (standaard 143pk)
Uitlaat Sebring Hot Steel 7
Middendemper verwijderd

Exterieur;
Voorbumper ATH "Mach 3"
Achterbumper ATH "Mach 3"
Sideskirts ATH "Power 3"
Dakspoiler ATH "M3-Speed"
Front Grill ATH "Mach 3"
Mistlampkit "Mach 3" (naadloos ingewerkt in voorbumper)
Aluminium gaas ATH "Mach 3"
H&R sportveren -30mm
Autostyle alu antenne Aero VIII (antennevoet in kleur auto gespoten)
Achterruit en zijruiten achter geblindeerd 95% SOTT folie
Xenon verlichting H7 6000K
LED verlichting voor stadslicht
Helder grootlicht
Chrome knipperlichtlampjes
ClimAir zon/windschermen, zijruiten voor- en achter
K-sport - Front Big Brake Kit 6-pot 304mm

Interieur;
SIX Mazda 3 A-Pillar Triple Gauge Pod
STRI X-line meters (olietemp, -druk, turbodruk)
STRI Turbo-timer
A.T.U. pedalen set
Omvormer
Sparco schouderpads
Autostyle Sportstoel Type T Eco zwart

Geschiedenis;

09-02-10
Plaatsen Sebring uitlaat
Plaatsen omvormer

02-04-10
Paaltje over het hoofd gezien bij het verlaten van het parkeervak, schade aan rechtervoor- en achter portier. Achterdeur helaas niet meer te herstellen, 2e hands deur over laten bouwen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

27-09-2010
Chipmodule bij Datatechnic laten plaatsen, echter na een tijdje rijden werd wel dudielijk dat deze niet werkte. Afspraak gemaakt en terug naar Datatechnic, hier kreeg ik te horen dat het aan veel andere onderdelen kon liggen, zoals de luchtmassameter. De chip werd overnieuw ingelezen, maar werkte mijn inziens niet. Na een rollenbank test op 2 Maart 2013 tijdens de Dyno Day van Jap Team Holland werd bewezen dat de chipmodule niet werkt :-(

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

21-02-11
Turbo stukgelopen door gebrek aan smering en zwaar vervuilde verouderde olie (koek)
Motor 2x geflushed, interkoeler gereinigd
Vervolgens nieuwe turbo ingebouwd

15-04-11
Paaltje over het hoofd gezien, bocht naar rechts op de parkeerplaats te scherp genomen wegens tegenligger en glazenwassersafzetting, schade aan (wederom) rechterachterportier, rechterachter paneel en dorpel en rechtersideskirt. Alle schade hersteld.

04-05-11
Inbouw;
SIX Mazda 3 A-Pillar Triple Gauge Pod
STRI X-line meters (olietemp, -druk, turbodruk)
STRI Turbo-timer

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

05-05-11
Plaatsen A.T.U pedalenset

Afbeelding

10-09-11
Middendemper vervangen voor rechte pijp

19-03-12
Zonneband + ramen getint

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

01-04-12
Na een aanrijding, van achteren waardoor wij vervolgens tegen onze voorganger zijn geduwd, op de Haar op weg terug van Automaxx Streetpower

Afbeelding Afbeelding

Bij de hersteller

Afbeelding Afbeelding

Gelijk de mistlampunits naadloos in de bumper laten verwerken

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

26-04-12
Autostyle alu antenne Aero VIII, daar de auto toch nog steeds bij de hersteller stond in afwachting van onderdelen, de antennevoet gelijk maar in de kleur van de auto laten spuiten

Afbeelding

Afbeelding

02-04-13
Dyno Day Jap Team Holland

Afbeelding

03-05-13
Nieuwe voorruit wegens zware steeninslag
Dag zonneband :’-(

Afbeelding

21-06-13
Auto doet vreemd, bonkt, klappert, schokt.
Nieuw vliegwiel en koppelingsset nodig

23-08-13
Auto doet vreemd, bonkt, klappert, schokt.
Hoogstwaarschijnlijk is dit helaas gekomen van die keer dat de turbo stukliep (21-02-11)
Nieuw;
Gehele motorrevisie
Krukas, drijfstang, gereviseerd onderblok shortblock 2.0 CITD, cilinderkop, uitlaatspruitstuk, oliepomp, distributieset, oliefilter, olie, pakkingen enz.

Oude motor
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Andere gereviseerde motor, dus voor mij nieuw
Afbeelding

ZO en na deze ellende gaan we ff door met upgraden

01-09-13
Luxe kentekenplaten

Afbeelding Afbeelding

26-09-13
ClimAir zon/windschermen, zijruiten voor- en achter

Afbeelding

Afbeelding

06-10-13
Show kentekenplaten

Afbeelding

30-10-13
Nieuwe mattenset

02-11-13
Autostyle Sportstoel Type T Eco zwart

Probleem 1;
Levertijd. Vandaag besteld niet morgen in huis. Ca. 4 weken later 1 stoel.
Probleem 2;
Er ontbreekt nog een stoel , nalevering ca. 3 weken (werd uiteindelijk 1 week, klein plusje)
Probleem 3;
Volgens fabrikant passende onderframes voor een mazda 3, niet dus, naar 2 van de 4 gaten passen, dus zelf maar uitvijlen
Probleem 4;
Geleverd 2x bijrijders onderframe
Dus geen frame voor de bestuurderszijde, omruil actie gestart. Enkele weken later een bestuurderszijde onderframe ontvangen
Probleem 5;
Bouten verstelbare slede passen niet in 3 gaten v/d 1st geleverde stoel. Reden slechte draad in de gaten. 2e stoel heeft draadbussen en bouten passen prachtig. Omruilactie 1e stoel gestart. Autostyle gaat hier niet op in, moet passen volgens hun. Tapset gekocht en gaten zelf opgetapt.
Probleem 6;
Geen bouten, moeren en ringen om slede vast te maken aan onderframe. Gelukkig is er een bouwmarkt in de buurt.
Zo dit waren de problemen, nu het goede nieuws; de stoelen zitten er in.

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

16-12-13
Versleten remschijven, 1e keer na 74000km, 2e keer na 144000km en 3e keer al na 8000km, dus terug naar de garage, fabrikanten geven geen garantie op remschijven, dus goedkope oplossing gekozen vlakdraaien, ik denk max. 8000km later weer krom, logisch eigenlijk want waren dunner na het vlakdraaien en daar ze met de originele dikte al na 8000km kromtrokken, tja, wat verwacht je dan dat er gebeurt met dunnere schijven.

Dus de stoute schoenen aangetrokken en van de nood een deugd gemaakt;

K-sport - Front Big Brake Kit 6-pot 304mm

Op de website staat minimaal 16” velg nodig, dat is mooi standaard velg is 16”, standaard diameter is 300mm, volgens opgave heb je 8cm nodig van achter de bevestigingsplaat tot de velg, opmeten dus en ja er is 8,5cm tot de 18” zomervelg, dus 0,5cm speling, verwacht dat de 16” standaardvelg dat ook wel heeft, dus vol verwachting besteld, is de 304mm uit het segment gehaald, kan wel op speciaal verzoek gemaakt worden, zucht!, doe dat dan maar, ik wilde niet naar de kleinere diameter van 286mm, dus na paar maanden wachten, inmiddels stuiterde de auto tijdens het remmen als een stier bij de rodeo, de set af kunnen halen.

Set afgegeven bij de garage, heel de morgen nieuwsgierig en zenuwachtig, dus tijdens de lunchpauze op naar de garage (= klein stukje lopen), wordt ik ontvangen met het bericht, we staan net op het punt je te bellen, het past namelijk niet.

WAAAAAAAAT! Remklauw is een beetje veel groter dan de originele en die halve cm ruimte die ik verwachte na het opmeten, resulteerde in 1e instantie in 1mm bij handvast zetten van de moeren, echter na het op moment aandraaien van de moeren, liep de velg aan en zijn er 3mm ringen tussen gezet (deze zullen vervangen worden voor spacers, Lekri nogmaals bedankt voor deze).

We hadden voor de nieuwe remklauw wel in de diepte gemeten en verwacht dat de remklauw groter zou worden naar de buitenzijde van de velg en niet of weinig naar het hart van de velg, dit laatste gebeurt echter ook en fors en het is goed dat de remklauw een afgeschuinde kant heeft, anders had het echt niet gepast.

Bij de 16” velg kom je in de diepte al een cm te kort bij het passen en dan is er nog geen moer geplaatst. Spacers zijn hier niet mogelijk daar de bouten te kort zijn en je max. 2 slagen de moer kan aandraaien.

Standaard remschijf
Afbeelding

K-sport - Front Big Brake Kit 6-pot 304mm
Afbeelding Afbeelding

Speling handvast
Afbeelding

Speling met de 3mm ringen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

23-12-2013
Sparco schouderpads vervangen voor nieuwe

25-02-2014
Trillend schokkend koppelingspedaal, kapot vliegwiel, vliegwiel vervangen (24000km na de vorige keer), probleem niet weg, men denkt dat het bij de injectoren vandaan komt, testresultaat; 3 zijn er goed kapot, de 4e is zwaar kapot (251.xxxkm), injectoren vervangen, probleem niet weg, verder met zoeken, blijkt bij de koppelingsset 4 drukvingers niet aan te sluiten aan de tandwielen, oftewel koppelingsset kapot na 24000km, koppelingsset vervangen, probleem verminderd, maar niet weg, garage weet het niet meer, internet, revisiebedrijf, andere dealers, specialist in motorschades zijn geraadpleegd, alle ideeën zijn vervangen en/of bekeken. Er is nog 1 idee, maar daarvoor moet de hele motor eruit en het blok gesplitst worden, de specialist verdenkt namelijk de kruskaslagers en krukas, de garage twijfelt, toch alles nog eens geëvalueerd en ja, dat lijkt dan nog het enige onderdeel dat ik het domino-effect zit, vliegwiel-koppelingsset-krukas, net als vorige keer, dus trek die motor maar open en kijk maar, het is erg spijtig, maar geen verrassing toen men belde met het bericht dat het de krukaslagers zijn en de krukas zelf is, wel dat deze gebarsten is.
Men is het gaan onderzoeken, in 1e instantie dacht men aan minderwaardige kwaliteit, dit blijkt in omloop te zijn, dit blijkt het niet te zijn, wat het wel is weet men niet, zachtjes denkt men dat het voort is gekomen uit de injectoren, toch vindt men het vreemd dat alles zo zwaar is beschadigd, waarbij men ook spreekt over geluk hebben dat niet de gehele motor is beschadigd.

Afbeelding

Afbeelding

12-04-2014
Sleuteldag Formule323Club Holland
Motorkap voorzien van gasveren

Afbeelding

Vele hebben het al via Facebook vernomen en nu post ik hier ook even de laatste periode vanaf de sleuteldag op 12 april.

14-04-2014
Door de lange motorische reparatie heeft de auto lang op de brug gestaan, waarbij op de skirt aan de bestuurderszijde, waardoor er een ei vorm in de buitenzijde was ontstaan, bij het wegbrengen naar de garage stopte de airco ermee, dus gelijk gevraagd hier naar te kijken, dit was opgelost met het vervangen van de zekering, 2 dagen later was de skirt netjes gemaakt en kon ik de auto weer ophalen

10-06-2014
Auto grote beurt, constatering remschijven+blokken achter en rubber van linkerachter draagarm aan vervanging toe
Besloten dit mee te nemen met de APK volgende maand
Kosten €733,80

14 en 15-07-2014
APK + remschijven+blokken achter en rubber van linkerachter draagarm vervangen
Kosten €877,60

18-07-2014
Op weg naar huis begin van de avond na het werk, stopt de airco ermee, zekering eruit gehaald opnieuw erin en airco doet het weer.
Bij binnenkomst in huis vind ik mijn oudste poes overleden, ze had een tumor in haar pootje, een vergrote schildklier, een te hoog hartritme en zwalkende achterpoten, de laatste 2 waarschijnlijk ten gevolge van de vergrote schildklier, hiervoor kreeg ze tabletjes en het zag er stabiel uit, je hebt liever dat ze vooruit gaat, maar ik had goede hoop dat dat ging komen, maar helaas mocht het niet zo zijn. meisje rust zacht (11-2000 - 18-07-2014)

19-07-2014, geselecteerd automeeting op de Vasim te Nijmegen;
Om even mijn zinnen te verzetten toch hier heen gegaan, daar het zo warm was denk ik even in de auto bij de airco dat ik een raar geluid bij de motor hoorde, niet hard, maar ik schrik na alle voorgaande ellende van ieder geluidje, dus kap open en luisteren, een licht metaal geschraap, dus ik denk nee, niet weer iets kapot, ik denk straks rustig aan naar huis en maandag naar de garage, op weg naar huis hoorde ik het geschraap licht als de airco uit was, met de airco aan hoorde ik het niet meer, maar net op de A50 stopt de airco ermee, ik denk ik rij door tot aan het eerste pompstation, doe ik net als vrijdag even de zekering eruit en er weer in, hopen dat dat een 2e keer ook werkt, ik haal de kap los, stap uit en open de kap, rook en brandlucht komt mij tegemoet, ik denk snel voordat er verder brand uitslaat blussen, dus ik in de auto de brandblusser gepakt en gericht geblust op de plek waar de rook en brandlucht vandaan komt. Blijkt de multiriem gebroken te zijn, eerst dacht ik de distributieriem, maar ja ik ben dan ook geen automonteur, heb er dus geen verstand van. Verder rijden ging hem niet worden, de batterij van mijn telefoon was ook al halverwege leeg, dus mijn ouders gebeld en gevraagd om eens rond te bellen voor een sleepwagen, ben geen lid van de ANWB, maar ik zeg bel die ook maar, ANWB moet je lid worden, €245,- ter plaatse betalen en dan wordt je naar de dichtstbijzijnde garage gebracht, die na 6 uur niet meer open zijn, dus om daar nu de auto voor de deur te zetten zag ik niet zitten, de andere optie een pechhulpbedrijf uit Wijchen wilde me wel in Oude-Tonge brengen, kosten €600,-, helaas maar doe maar ik wil naar huis. Kwart voor 7 kreeg ik een bericht van mijn ouders, hij komt eraan, kwart over 7 daar was ie, 9uur 's avonds thuis.

21-07-2014
Garage gebeld

22-07-2014
Eind van de dag is de auto opgehaald
kosten €151,25

23-07-2014
Lager vastgelopen, hierdoor multiriem gaan slippen, warmgelopen en gaan branden, aircopomp kapot.
Nieuwe aircopomp ruim €1000,- ex BTW, garage al op voorhand verder gaan zoeken en kunnen een 2e lijn aircopomp leveren en de auto repareren voor €1100,- incl.

Het vervelende alleen is de bluspoeder uit de brandblusser, die is ook op plaatsen gaan zitten waar je niet meer bij kan en deze poeder vreet, oftewel het is wachten op een
onderdeel die hierdoor kapot gaat, dus met de gedachte ik moet blussen voor de auto uitbrand heeft er eigenlijk voor gezorgd dat ik de auto aan zijn einde heb geholpen.

Langs de A50 had ik het eigenlijk al besloten, maar de poeder heeft vandaag de doorslag gegeven, ik heb al te veel water naar zee gedragen wat eigenlijk niet van mij is en ik kan geen water naar de zee blijven dragen, maar op een gegeven moment zit je op een point of no return en de hoop dat het nu eens en voor altijd klaar is. Na de eerste reparatie ca. 80% nieuw/vervangen, voor de nieuwe lezers, de eerste, ja, de eerste er volgt dus nog een 2e keer, lees anders even de startpost, het huilen zal je aan het einde nader staan dan het lachen, moest bij mij het vertrouwen wel eerst terugkomen, maar met de gedachte en de hoop dat bij 80% nieuw/vervangen onderdelen er toch wel weer goed 2ton mee gereden moet kunnen worden moest dat goed gaan komen. Net toen dat weer zo goed als terug was waren we 24000km verder en weer een klap in het gezicht, weer vliegwiel, koppelingsset, maar nu met 4 injectoren en een gebarste krukas erbij, weer een shitload of werkuren en weer het vertrouwen weg, zelfs een stukje meer als bij de 1e keer, gedachtes als heb ik wel goed gedaan aan de eerste keer en had ik toen niet in moeten ruilen, maar kapot is ie ook niets waard, maar goed door het point of no return nav de eerste keer, zo inruilen levert ie ook niks op net als de 1e keer, maak maar weer, ruil ik hem daarna wel in. Echter het bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus uiteindelijk toch niet in willen ruilen en blijven hopen dat het nu goed blijft gaan, 90% is nu nieuw/vervangen.

Helaas mocht dit laatste niet zo zijn, met veel verdriet en pijn in mijn hart moet ik de auto wegdoen. Wat mijn volgende auto wordt weet ik niet, het vertrouwen in Mazda is wel even weg.

Maar tot dat het zover is gaan we nog even verder

05-08-14
afgelopen week weer een rammel en een ratel bij de multiriem, airco uit geen rammel en ratel, gisteren naar de garage, en jawel er is weer eens iets kapot, ditmaal betrof het de spanrol van de multiriem.

06-08-14
Op zoek naar een andere auto en deze weer zoveel als mogelijk terugbouwen naar standaard.

29-08-14
Auto ingeruild, eindstand 265234km

_________________
Afbeelding


Laatst bijgewerkt door MJM op za nov 01, 2014 1:15 pm, in totaal 25 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di jul 12, 2011 11:30 pm 
Offline
Forum Freak!
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 23, 2006 12:40 am
Berichten: 9445
Woonplaats: Muntendam
had hem gezien op automaxx. in het begin had ik iets van "mwoah" maar hoe langer ik er naar keek. hoe mooier ik hem begon te vinden! :P


maar 180pk diesel, zal wel +- 400nm koppel bijzitten dan. trekt goed door dan! :)

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di jul 12, 2011 11:45 pm 
Offline
Forumaddictive
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do mei 31, 2012 11:59 pm
Berichten: 2469
Forum Link: http://www.formule323club.nl/forum/view ... =53&t=3985
hey die auto ken ik van mijn fotocamera :mrgreen:

Welkom!

Waarom stond de auto zo alleen? :roll:

_________________
Groetjes Lekri

Afbeelding

Huidige auto: Mazda 323F BJ 2000


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di jul 12, 2011 11:47 pm 
Offline
Club lid
Club lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za feb 16, 2008 8:58 pm
Berichten: 3479
Idd bekende auto

Welkom hier op het forum :)

_________________
Mazda 323F BJ 2.0i Sportive '02

Voormalig Mazda 323 BF/ BG Rijdster
Voormalig Mazda 626 GD/ GW/ GF Rijdster

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jul 13, 2011 12:10 am 
Offline
Club lid
Club lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo dec 17, 2006 9:10 pm
Berichten: 14342
Woonplaats: een kartonne doos
Hi Marco welkom hier eindelijk weer eens een 3 er bij :wink:

Enne heb je nog meer foto's van die dikke diesel 8)

_________________
Grt spam André diehard Pedersen biker
MAZDA met andere zorgen dan auto's
Wit is it and the sky is hi so my car was it to
Aka: club opa of Barrel transplofft :wink:
Een dag zonder Mazda is een dag niet geleeft


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jul 13, 2011 12:31 am 
Offline
Club lid
Club lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 11, 2011 8:32 pm
Berichten: 362
Woonplaats: OUDE-TONGE
Forum Link: http://www.formule323club.nl/forum/view ... =54&t=5617
http://www.formule323club.nl/forum/view ... =54&t=4258
@ Allen
Dank voor jullie welkomst

@ Patrick
Eerst meten, dan geloven, in het begin had ik het gevoel dat hij beter trok, maar naar een tijdje (beetje vergeleken bij het optrekken bij stoplicht of het minder moeite koste de ander te volgen/bij te blijven, dit ook tijdens het rijden als ik doorhad dat mijn voorganger gas zou gaan geven bij het passeren van rechtse rijders) had ik zoiets van "ik weet het niet", dacht went vermogen snel? dacht ook nog misschien wilde ik te graag meer vermogen dat het nu toch wat tegenvalt, nog een keertje terug geweest naar Datatechnic, volgens hen kon het aan de massaluchtmeter liggen, zou erg storingsgevoelig zijn, bij de dealer na laten kijken, volgens hen niets mis mee, dus meten is weten (=zekerheid)

@Lekri
Kom nog niet zo lang op automeetings en normaal op de bezoekersparking, dit is de eerste keer dat hij op een showpaddock heeft gestaan, met positief resultaat

@ Mad man
Heb wel foto's, maar zijn niet echt mooi, zal de beste selecteren en posten

_________________
Afbeelding


Laatst bijgewerkt door MJM op di jan 07, 2014 11:07 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jul 13, 2011 7:45 am 
Offline
Club lid
Club lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jan 23, 2005 11:58 pm
Berichten: 3530
Woonplaats: Huissen (GLD)
Forum Link: http://www.formule323club.nl/forum/view ... f=22&t=355
Mooie car!
vette bak! kwijl!

_________________
- Mazda 323 1.3i 16v Hatchback ( 2004-2012)
- Mazda 6 2.3S-VT 16v Sportbreak (2012 - ...)
Afbeelding Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jul 13, 2011 7:55 am 
Offline
Club lid
Club lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 19, 2007 12:47 pm
Berichten: 5391
Woonplaats: Gelderland
Forum Link: http://www.formule323club.nl/forum/view ... 46&start=0
Welkom op het forum!

Was leuk om je even gesproken te hebben op automaxx!

Ook leuk om te horen dat je in onze club geinterresseerd bent!

Veel plezier van je mazda!

Gr tom

_________________
Afbeelding

Mazda 323 BG (Red Eagle)
Mazda 323F BJ (Blue Lagoon)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jul 13, 2011 8:30 am 
Offline
Club lid
Club lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jan 23, 2005 7:14 pm
Berichten: 9168
Woonplaats: Zuid-Holland-Zuid
Welkom hier :!: :)

_________________
Greetz, Remco

Geen Mazda meer in mijn leven :cry:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jul 13, 2011 9:42 am 
Offline
Forum Freak!
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 23, 2008 8:12 pm
Berichten: 5519
Woonplaats: Provincie Zeeland
Van harte welkom hier op het forum!

Nette wagen!! Daar zitten al heel wat uurtjes in zo te zien!

_________________
AfbeeldingAfbeelding

Old car: Mazda 323 BG 1.6i '92 (Ingeruild / Afrika)
New car: Volkswagen Polo 6R '11
Classic car: VW Kever '72


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jul 13, 2011 7:01 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo aug 06, 2008 10:15 pm
Berichten: 3986
Woonplaats: Somewhere in the middle
Hey Marco, tof dat je je hebt aangemeld op "ons" forum. Welkom hier!

Was leuk je zaterdag ff gesproken te hebben en zoals ik toen ook al tegen je zei, super mooie 3 heb je :shock:

We hebben er met zn allen een rondje omheen gelopen :wink:

_________________
Greetzzzz Fabian.

Afbeelding

Mazda 3 MPS 2.3 DISI turbo '07 Black Mica
Mazda 323 BA 1.5 Coupe

Old cars:
Mazda 323F BJ 2.0 Sportive
Mazda 323 BG 1.8 GT RIP

Those who master the art of braking and steering are the best riders!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jul 13, 2011 7:55 pm 
Offline
Club lid
Club lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 10, 2008 7:00 pm
Berichten: 3237
Woonplaats: Zwijndrecht
Forum Link: http://www.formule323club.nl/forum/view ... =53&t=3707
Welkom hier

mooie wagen mag je echt trots op zijn

en heb natuurlijk ook de nodige foto's gemaak op Automaxx SE

_________________
Greets Sander.
a.k.a 'De Clubhulk'
...:: Rise and Rise Again Until Lambs Become Lions ::...
Afbeelding

Mazda of the Month - winner august 2013

New Car: Mazda 3 MPS '07
Old Car: Mazda 323f BJ Fastbreak 1.6I '01
Old Car: Mazda 323 BG 1.8I GT '95


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jul 13, 2011 8:20 pm 
Offline
Forumaddictive
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do mei 31, 2012 11:59 pm
Berichten: 2469
Forum Link: http://www.formule323club.nl/forum/view ... =53&t=3985
Deze hoort eigenlijk ook wel hier!
Heb hem ook in het automaxx topic geplaatst :wink:

Afbeelding

_________________
Groetjes Lekri

Afbeelding

Huidige auto: Mazda 323F BJ 2000


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do jul 14, 2011 12:16 pm 
Offline
Forumaddictive
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jul 14, 2009 9:44 am
Berichten: 2258
Woonplaats: marknesse
welkom! erg mooie 3heb je ook even lekker bij staan kwijlen op automaxx :wink:

_________________
Mazda 323 bg 1.3 a/t lx : aka grandpa
Seat Leon 1m 1.9 tdi (wannabe cupra :P )
Mazda 323 bg 1.8i dohc 16v gt: sold.
Mazda 323 bg 1.8i gt/1.3 dohc 16v matt black: sold
Mazda 323 bg 1.3i 16v altis: sold.
Mazda 323 bg 1.8i dohc 16v gt: sold. (R.I.P)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do jul 14, 2011 9:10 pm 
Offline
Club lid
Club lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 11, 2011 8:32 pm
Berichten: 362
Woonplaats: OUDE-TONGE
Forum Link: http://www.formule323club.nl/forum/view ... =54&t=5617
http://www.formule323club.nl/forum/view ... =54&t=4258
Oei, wat een hoop reacties!, gelukkig allemaal hele leuke! :D Wederom allen bedankt voor dit hartelijke welkom, ik wilde nog een fotootje posten, stiekum 1 met de andere auto (Toyota) er ook op :wink:

Afbeelding

Heb maar 1 foto v/d achterkant zie ik nu

Afbeelding

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 184 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
POWERED_BY
phpBB.nl Vertaling